إتبرع الآن

أخبار الأورمان

الخبر
شارك بالقيمة الكاملة لتركيب باب وشبابيك بـ 3000 جنيه

شارك بالقيمة الكاملة لتركيب باب وشبابيك بـ 3000 جنيه.. أو بسهم تركيب الأبواب والشبابيك بـ 250 جنيه.. كلنا عارفين المثل اللى بيقول"الباب اللى يجيلك منه الريح سده واستريح".. بس الأسر اللى ماعندهاش الباب ولا الشباك في بيوتها ممكن ترتاح إزاي والسقعة بتقرصهم؟ ساعدهم يلاقوا الدفا والأمان.